4 Haziran 2008 Çarşamba

moma, design and the elastic mind

momadan harika bir sergi haberi. design and the elastic mind.
sergi kapsamındaki projeler kadar etkileyici bir web sitesi ile bizlere kadar ulaşıyor. sitenin navigasyon sistemi çapraz linklerle ilerleyip projeleri ilişkilendirerek incelememizi sağlıyor.

serginin keyifli tasarımlarından biri "portable light" taşınabilir ışık. Sheila Kennedy, Sloan Kulper, Jason O'mara, Patricia Gruits, Heather Micka-Simith ve Casey Smith üşenmemişler, gözüm patriciayı hiç tutmadı, ben de sloan'a acayip gıcığım abi dememişler ve hep beraber portable light tasarlayıp prototiplerini üretmişler. tasarım hayatın içine girmiş en işlevsel haliyle. Güneşin desteği ile kendi elektriğini çantalarında, torbalarında üretir olmuş insanlar. yürüyün arkadaşlar kim tutar sizi!








3 yorum:

sadi tekin dedi ki...

çok iyi fikir.. çok kıskandım..

miocaro dedi ki...

son fotoğrafı çok sevdim ben de. rembrand ışığı var fotoğrafta kompozisyon da çok güzel üstelik bu kadar yenilikçi bir tasarımın fotoğrafı

sadi tekin dedi ki...

katılıyorum, her anlamda başarılı kontrastlar var. ayrıca şimdiye kadar gördüğüm en başarılı sosyal fikir.