6 Mart 2008 Perşembe

Animated Oscar Winners 2008

Aciklandi, konusuldu, bitti ama benim neyim eksik? özellikle de benim su tazecik blogumun

best picture--
elbette diger adaylardan hatta aday olmayan gönlümün adaylarindan da sevdiklerim vardi. ancak ratatouille ilk izledigimde de beni cok ama cok eglendirmisti. ve senaryosundan animasyonuna kadar pek keyifliydi dogrusu. oooh agzima layik. Pixardan Brad Bird'e tesekkürlerimizi sunuyoruz.




the best animated short film--
sergei prokofievin peter&the wolf'u itunesumun hep gözdelerindendi. animasyonu da öyle oldu. karakterler iyi çözümlenmisti kanimca. animasyon da basariliydi. -kaza yazik olmadi degil tabi- tebriklerimiz suzie templeton ablaya gidiyor...




visual effects --
izlerken tadi damagimizda kalmisti dogrusu. di mi sgb?
pit diye bitivermisti. oysaki biz daha izlemek istiyorduk. öyküyü, kahramanlari, senaryoyu ve tabiki animasyonu pek sevmistik koltuklarimizda otururken o soguk kis gunu.
devamini bekledigimiz, üstüne ekibinde bigudan ve de hint kumasindan tanisma sansi buldugumuz arslan elverin (burdan bilgi alabilirsiniz ayrica) calistigi the golden compass visual effects oscarini aldi.




bir de ödülsüz olan ve benim izlemedigim persepolis var ki senaryosunun iyi olmadigini söyleyenlerin yanisira hakki yendigini dusunenler de var. izlemeden bilemiyoruz tabi hangi taraftan olacagimizi...

2 yorum:

sadi tekin dedi ki...

evet miocum, aniden bitti; dörtgözle devamını bekliyoruz.

ayrıca persepolise kimse haksızlık etmesin; seyredicez, bir persepolisimiz var bizi bekleyen. :)

elifbb dedi ki...

blog gelmiiiş blog gelmiiiş :)) ben de kendime yeni gelmişim sanırım, of ne fena...

ratatouille için pek sevindim, izlerken çoğu sahnede tüylerim diken diken oldu vallahi ne animasyondu öyle...

altın pusula için aynı şeyi düşündüm bu arada... ekrana öööyle bakakaldım isimler geçerken. film hakkında o kadar şey öğren, seri olacağını öğrenme... kalıveriyor insanoğlu öyle rezil rüsva.

blog gelmiiiiş blog gelmiiiiş :))